PROCEDURA GWARANCYJNYCH I POGWARANCYJNYCH NAPRAW URZĄDZEŃ MARKI LOEWE, WE BY LOEWE
Marka LOEWE, WE BY LOEWE w trosce o zadowolenie swoich Klientów umożliwia realizację zleceń serwisowych w ASBIS POLAND SP Z O.O. Niniejszy dokument adresowany jest do użytkowników indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B).
SERWIS GWARANCYJNY
Marka LOEWE,WE BY LOEWE gwarantuje sprawne działanie urządzeń pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi.
1. JAKI JEST CZAS TRWANIA GWARANCJI?
24 miesięcy licząc od daty zakupu:
- Gwarancją objęte są jedynie urządzenia zakupione w sieci dystrybucji firmy ASBIS POLAND SP. Z O.O na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Reklamację należy zgłosić na mail: serwis.loewe@asbispoland.com
lub pod numerem telefonu: +48 507 607 506
UWAGA: Pamiętaj, że zamieszczenie nieprecyzyjnego lub niekompletnego opisu usterki może utrudnić lub uniemożliwić wykonanie rzetelnych testów diagnostycznych, a tym samym spowodować, że wada nie zostanie wykryta.
3. JAKIE DOKUMENTY SĄ WYMAGANE W PROCESIE REKLAMACYJNYM?
W celu realizacji reklamacji gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie jednego z niżej wymienionych dokumentów:
- kopii dokumentu zakupu (paragon/faktura)
- kopii poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej, wraz z pieczątkami sprzedawcy, firmy instalacyjnej
UWAGA: Numer seryjny na urządzeniu musi być czytelny. Brak możliwości identyfikacji numeru seryjnego może skutkować odmową realizacji naprawy gwarancyjnej. Reklamacja produktów będzie rozpatrywana jedynie w przypadku dostarczenia urządzeń w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Wszelkie naprawy i zmiany konstrukcyjne wykonane przez Zleceniodawcy są jednoznaczne z rozwiązaniem umowy gwarancyjnej.
4. JAK ZAPAKOWAĆ URZĄDZENIE I NADAĆ PRZESYŁKĘ?
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, do serwisu wyślij kompletne urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do niego dołączonymi.
Sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. Zalecamy użycie wypełniaczy oraz zapakowanie urządzenia w opakowanie oryginalne, które wystarczająco zabezpieczy zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem mogącym powstać w transporcie.
Marka LOEWE, WE BY LOEWE oraz firma ASBIS POLAND Sp. z o.o. nie biorą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie oraz będące skutkiem niewłaściwego lub niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu.
Obsługa zleceń gwarancyjnych realizowana jest w trybie door-to-door za pośrednictwem firmy spedycyjnej.
Koszty transportu pokrywa serwis. Powyższe dotyczy wyłącznie przypadku przekazania reklamowanego urządzenia kurierowi zamówionemu przez serwis.
Zamówienie kuriera następuje po akceptacji zgłoszenia zarejestrowanego poprzez mail serwis.loewe@asbispoland.com . Przesyłka zostanie odebrana ze wskazanego adresu w ciągu dwóch dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego lub w terminie wybranym przez Klienta w czasie zgłaszania reklamacji.
UWAGA: Jeżeli kurier nie odbierze przesyłki w wyżej wymienionym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: serwis.loewe@asbispoland.com
6. CZEGO GWARANCJA NIE OBEJMUJE?
Gwarancją udzielaną przez producenta nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji, serwis prześle do Zleceniodawcy drogą e-mail propozycję wykonania naprawy odpłatnej.
Marka LOEWE, WE BY LOEWE oraz firma ASBIS POLAND Sp. z o.o. nie biorą odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie produktów marki LOEWE,WE BY LOEWE spowodowane niestabilnym funkcjonowaniem instalacji energetycznej lub internetowej.
7. CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA ULEGNIE USZKODZENIU W DRODZE Z SERWISU DO KLIENTA?
Przy odbiorze przesyłki sprawdź jej zawartość oraz stan urządzenia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, np. uszkodzenia opakowania, uszkodzenia sprzętu, niekompletności, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj serwis o zaistniałej sytuacji, kontaktując się na adres: ib@asbispoland.com. Jeśli masz możliwość, zrób zdjęcia przedstawiające uszkodzenia oraz sposób zapakowania urządzenia. Fotodokumentacja z pewnością przyspieszy proces dochodzenia odszkodowania.
UWAGA: Pamiętaj, że dochodzenie odszkodowania od przewoźnika możliwe jest wyłącznie na podstawie protokołu szkody!