PROCEDURA GWARANCYJNYCH I POGWARANCYJNYCH NAPRAW URZĄDZEŃ MARKI LOEWE, WE BY LOEWE 

Marka LOEWE, WE BY LOEWE  w trosce o zadowolenie swoich Klientów umożliwia realizację zleceń serwisowych w ASBIS POLAND SP Z O.O. Niniejszy dokument adresowany jest do użytkowników indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B). 

SERWIS GWARANCYJNY

Marka LOEWE,WE BY LOEWE gwarantuje sprawne działanie urządzeń pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi. 

1. JAKI JEST CZAS TRWANIA GWARANCJI?  

24 miesięcy licząc od daty zakupu:  

  • Gwarancją objęte są jedynie urządzenia zakupione w sieci dystrybucji firmy ASBIS POLAND SP. Z O.O na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

2. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?  

Reklamację należy zgłosić na mail: serwis.loewe@asbispoland.com
lub pod numerem telefonu: +48 507 607 506 

UWAGA: Pamiętaj, że zamieszczenie nieprecyzyjnego lub niekompletnego opisu usterki może utrudnić lub uniemożliwić wykonanie rzetelnych testów diagnostycznych, a tym samym spowodować, że wada nie zostanie wykryta.  

3. JAKIE DOKUMENTY SĄ WYMAGANE W PROCESIE REKLAMACYJNYM?  

W celu realizacji reklamacji gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie jednego z niżej wymienionych dokumentów:  

  • kopii dokumentu zakupu (paragon/faktura)  
  • kopii poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej, wraz z pieczątkami sprzedawcy, firmy instalacyjnej  

UWAGA: Numer seryjny na urządzeniu musi być czytelny. Brak możliwości identyfikacji numeru seryjnego może skutkować odmową realizacji naprawy gwarancyjnej. Reklamacja produktów będzie rozpatrywana jedynie w przypadku dostarczenia urządzeń w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Wszelkie naprawy i zmiany konstrukcyjne wykonane przez Zleceniodawcy są jednoznaczne z rozwiązaniem umowy gwarancyjnej. 

4. JAK ZAPAKOWAĆ URZĄDZENIE I NADAĆ PRZESYŁKĘ?  

Po zarejestrowaniu zgłoszenia, do serwisu wyślij kompletne urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do niego dołączonymi.  

Sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. Zalecamy użycie wypełniaczy oraz zapakowanie urządzenia w opakowanie oryginalne, które wystarczająco zabezpieczy zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem mogącym powstać w transporcie.  

Marka LOEWE, WE BY LOEWE oraz firma ASBIS POLAND Sp. z o.o. nie biorą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie oraz będące skutkiem niewłaściwego lub niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu.  

Obsługa zleceń gwarancyjnych realizowana jest w trybie door-to-door za pośrednictwem firmy spedycyjnej.  

Koszty transportu pokrywa serwis. Powyższe dotyczy wyłącznie przypadku przekazania reklamowanego urządzenia kurierowi zamówionemu przez serwis.  

Zamówienie kuriera następuje po akceptacji zgłoszenia zarejestrowanego poprzez mail serwis.loewe@asbispoland.com . Przesyłka zostanie odebrana ze wskazanego adresu w ciągu dwóch dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego lub w terminie wybranym przez Klienta w czasie zgłaszania reklamacji.  

UWAGA: Jeżeli kurier nie odbierze przesyłki w wyżej wymienionym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: serwis.loewe@asbispoland.com  

6. CZEGO GWARANCJA NIE OBEJMUJE?  

Gwarancją udzielaną przez producenta nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.  

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji, serwis prześle do Zleceniodawcy drogą e-mail propozycję wykonania naprawy odpłatnej.  

Marka LOEWE, WE BY LOEWE oraz firma ASBIS POLAND Sp. z o.o. nie biorą odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie produktów marki LOEWE,WE BY LOEWE spowodowane niestabilnym funkcjonowaniem instalacji energetycznej lub internetowej.   

7. CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA ULEGNIE USZKODZENIU W DRODZE Z SERWISU DO KLIENTA?  

Przy odbiorze przesyłki sprawdź jej zawartość oraz stan urządzenia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, np. uszkodzenia opakowania, uszkodzenia sprzętu, niekompletności, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj serwis o zaistniałej sytuacji, kontaktując się na adres: ib@asbispoland.com. Jeśli masz możliwość, zrób zdjęcia przedstawiające uszkodzenia oraz sposób zapakowania urządzenia. Fotodokumentacja z pewnością przyspieszy proces dochodzenia odszkodowania.  

UWAGA: Pamiętaj, że dochodzenie odszkodowania od przewoźnika możliwe jest wyłącznie na podstawie protokołu szkody!