Informacja dotycząca napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych marki LOEWE / WE by LOEWE
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lipca 2025 r. został zmieniony sposób zgłaszania reklamacji wszystkich produktów marki LOEWE, w tym również telewizorów.
Zgodnie z nowymi wytycznymi producenta, reklamacje dotyczące produktów objętych gwarancją należy kierować bezpośrednio do producenta LOEWE na adres e-mail: Helpline@loewe.de
W zgłoszeniu prosimy o podanie następujących informacji (w języku polskim):
- Opis problemu ze sprzętem,
- Model urządzenia,
- Numer seryjny,
- Dowód zakupu (paragon lub faktura).
Producent przekaże następnie zgłoszenie do autoryzowanego serwisu LOEWE – firmy Quadra-net, która zajmuje się realizacją napraw.
Informujemy również, że ASBIS Poland Sp. z o.o. nie świadczy już usług serwisowych ani napraw gwarancyjnych dla produktów marki LOEWE.
Prosimy nie przesyłać reklamowanych urządzeń do ASBIS Poland Sp. z o.o., gdyż nie będą one przyjmowane.
Dziękujemy za zrozumienie i dostosowanie się do nowych zasad obsługi serwisowej.
Z poważaniem,
Zespół ASBIS Poland Sp. z o.o.
Serwisem docelowym jest Quadra-net.
Marietta Nowak
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Customer Service Specialist
Tel: +48 787 834 764
E-mail: marietta.nowak@quadra-net.com