PROCEDURA GWARANCYJNYCH I POGWARANCYJNYCH NAPRAW URZĄDZEŃ MARKI AENO
Marka AENO w trosce o zadowolenie swoich Klientów umożliwia realizację zleceń serwisowych w Centrum Serwisowym FIXIT SA. Niniejszy dokument adresowany jest do użytkowników indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B).
SERWIS GWARANCYJNY
Marka AENO gwarantuje sprawne działanie urządzeń pod warunkiem korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.
1. JAKI JEST CZAS TRWANIA GWARANCJI?
- Urządzenie: 24 miesiące gwarancji
- Akcesoria: 6 miesięcy gwarancji
2. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Reklamację można zgłosić w następujący sposób:
A. W Centrum Serwisowym FIXIT S.A. na stronie: https://rma.fixit-service.com
- Zgłoszenie należy zarejestrować na swoim koncie użytkownika (większa funkcjonalność) lub korzystając z uproszczonego formularza bez konieczności rejestracji (ograniczona funkcjonalność).
- Zgłaszając reklamację bezpośrednio w serwisie pamiętaj o wydrukowaniu etykiety serwisowej z numerem zlecenia lub numer ten napisz odręcznie na opakowaniu.
- W razie konieczności, wszelkie zapytania czy wątpliwości należy kierować na adres e-mail: AENO@pl.fixit-service.com
Uwaga: Pamiętaj, że zamieszczenie nieprecyzyjnego lub niekompletnego opisu usterki może utrudnić lub uniemożliwić wykonanie rzetelnych testów diagnostycznych, a tym samym spowodować, że wada nie zostanie wykryta.
3. JAKIE DOKUMENTY SĄ WYMAGANE W PROCESIE REKLAMACYJNYM?
W celu realizacji reklamacji gwarancyjnej konieczne jest przedłożenie jednego z niżej wymienionych dokumentów:
- kopii dokumentu zakupu (paragon/faktura)
- kopii poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej
Uwaga: Numer seryjny na urządzeniu musi być czytelny. Brak możliwości identyfikacji numeru seryjnego może skutkować odmową realizacji naprawy gwarancyjnej.
4. JAK ZAPAKOWAĆ URZĄDZENIE I NADAĆ PRZESYŁKĘ?
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, do serwisu wyślij kompletne urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do niego dołączonymi .
Sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. Zalecamy użycie wypełniaczy oraz zapakowanie urządzenia w opakowanie oryginalne lub zastępcze, które wystarczająco zabezpieczy zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem mogącym powstać w transporcie.
Marka AENO oraz firma FIXIT S.A. nie biorą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie oraz będące skutkiem niewłaściwego lub niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu.
Obsługa zleceń gwarancyjnych realizowana jest w trybie door-to-door za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Koszty transportu pokrywa serwis.
Powyższe dotyczy wyłącznie przypadku przekazania reklamowanego urządzenia kurierowi zamówionemu przez serwis.
Zamówienie kuriera następuje po akceptacji zgłoszenia zarejestrowanego na stronie https://rma.fixit-service.com Przesyłka zostanie odebrana ze wskazanego adresu w ciągu dwóch dni roboczych od daty potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego lub w terminie wybranym przez Klienta w czasie zgłaszania reklamacji.
Uwaga: Jeżeli kurier nie odbierze przesyłki w wyżej wymienionym terminie, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: AENO@pl.fixit-service.com
5. CZEGO GWARANCJA NIE OBEJMUJE?
Gwarancją udzielaną przez producenta nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, jak np.: mechaniczne, spowodowane zjawiskami atmosferycznymi, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), wynikłe w procesie nieautoryzowanej aktualizacji lub zmiany oprogramowania wewnętrznego urządzenia.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji, serwis prześle do Zleceniodawcy drogą e-mail propozycję wykonania naprawy odpłatnej.
6. CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA ULEGNIE USZKODZENIU W DRODZE Z SERWISU DO KLIENTA?
Przy odbiorze przesyłki sprawdź jej zawartość oraz stan urządzenia w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, np. uszkodzenia opakowania, uszkodzenia sprzętu, niekompletności, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj serwis o zaistniałej sytuacji, kontaktując się na adres: AENO@pl.fixit-service.com
Jeśli masz możliwość, zrób zdjęcia przedstawiające uszkodzenia oraz sposób zapakowania urządzenia. Fotodokumentacja z pewnością przyspieszy proces dochodzenia odszkodowania.
Uwaga: Pamiętaj, że dochodzenie odszkodowania od przewoźnika możliwe jest wyłącznie na podstawie protokołu szkody!
SERWIS POGWARANCYJNY
1. GDZIE ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
W celu uzgodnienia dostępności podzespołów, określenia przewidywanego czasu realizacji zlecenia, szacowanej ceny usługi oraz szczegółów dotyczących transportu, przed zgłoszeniem naprawy skontaktuj się z serwisem na adres e-mail: AENO@pl.fixit-service.com
Po ustaleniu ww. kwestii zarejestruj zlecenie naprawy pogwarancyjnej bezpośrednio w Centrum Serwisowym FIXIT S.A. za pomocą strony https://rma.fixit-service.com Uzyskany numer zlecenia prześlij na adres e-mail: AENO@pl.fixit-service.com
2. JAKIE DOKUMENTY SĄ WYMAGANE?
W przypadku naprawy pogwarancyjnej karta gwarancyjna oraz dowód zakupu nie są wymagane. Pamiętaj jedynie o zamieszczeniu dokładnego opisu usterki, który pozwoli w pełni zdiagnozować zgłaszany przez Ciebie problem.
3. JAK ZAPAKOWAĆ URZĄDZENIE I NADAĆ PRZESYŁKĘ?
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, do serwisu wyślij kompletne urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do niego dołączonymi. Wyjątek stanowią przypadki uprzednio uzgodnione z serwisem.
Sprzęt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu. Zaleca się użycie wypełniaczy oraz zapakowanie urządzenia w opakowanie oryginalne lub zastępcze, które wystarczająco zabezpieczy zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem mogącym powstać w transporcie.
Marka AENO oraz firma FIXIT S.A. nie biorą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie oraz będących skutkiem niewłaściwego lub niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu na czas transportu.
W zależności od wcześniejszych ustaleń z serwisem, urządzenie możesz wysłać na koszt własny lub za pośrednictwem kuriera zamówionego przez serwis.
Uwaga:Jeżeli zlecony przez serwis kurier nie odbierze przesyłki w ciągu dwóch dni roboczych od potwierdzenia rejestracji zgłoszenia przez serwis, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres: AENO@pl.fixit-service.com
4. CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZESYŁKA ULEGNIE USZKODZENIU W DRODZE Z SERWISU DO KLIENTA?
Przy odbiorze przesyłki sprawdź jej zawartość oraz stan urządzenia w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, np. uszkodzenia opakowania, uszkodzenia sprzętu, niekompletności, spisz z kurierem protokół szkody, a następnie niezwłocznie poinformuj serwis o zaistniałej sytuacji pisząc na adres: AENO@pl.fixit-service.com
Uwaga:Pamiętaj, że dochodzenie odszkodowania od przewoźnika możliwe jest wyłącznie na podstawie protokołu szkody!
DANE ADRESOWE I KONTAKTOWE SERWISU:
FIXIT S.A. - Oddział Krosno ul. Kazimierza Pużaka 37 38-400 Krosno
Strona RMA: https://rma.fixit-service.com E-mail: AENO@pl.fixit-service.com