Zasady obsługi zgłoszeń:
Zgłoszenia dokonywane są mailowo na adres serwis@zglosproblem.com.pl
- Zgłoszenia obsługiwane są zgodnie ze standardami SLA ustalonymi w umowie
- Klient powinien przygotować logi (ew. zrzuty ekranu) potwierdzające awarię. Pliki te mogą być dołączone do zgłoszenia lub przekazane w sposób ustalony z inżynierem odpowiedzialnym za zgłoszenie.
- Dla NBD zgłoszenia przyjmowane są w godzinach 8-17 w dni robocze. Zgłoszenia dokonane po 17 są traktowane tak jakby dokonano ich o 8:00 w następnym dniu roboczym. Zgłoszenia dokonane między 17 a 8 powinny być potwierdzone telefonicznie na telefon dyżurnego inżyniera.
- Po przesłaniu e-maila ze zgłoszeniem Klient otrzymuje odpowiedź z informacją o przyjęciu zgłoszenia i dalszym postępowaniu przy obsłudze zgłoszenia.
- W ciągu 30 minut do klienta wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem rejestracji i numerem zgłoszenia. Gdyby nie dotarł (trzeba sprawdzić także skrzynkę spamu) zgodnie z informacją w pierwszym mailu klient powinien skontaktować się z dyżurnym inżynierem.
- Standardowo w ciągu 4 godzin roboczych z Klientem kontaktuje się inżynier odpowiedzialny za zgłoszenie i ustala szczegóły naprawy (termin wizyty, niezbędne czynności przygotowawcze itp.).
- Korespondencja z Klientem jest prowadzona z wykorzystaniem systemu rejestracji zgłoszeń.
- Po potwierdzeniu skuteczności naprawy przez Klienta zgłoszenie jest zamykane.